Sunday, November 22, 2009

Tahukah Anda ISKANDARIAN Menyediakan Hadiah Bagi Pelajar Cemerlang

Sudah beberapa tahun ISKANDARIAN memberi penghargaan kepada pelajar-pelajar SMK Iskandar Shah, Parit yang cemerlang di dalam peperiksaan utama seperti STPM, SPM dan PMR.  ISKANDARIAN juga menyediakan satu hadiah utama bagi Tokoh Pelajar yang cemerlang dalam bidang akedemik dan kokurikulum.  Nama-nama hadiah tersebut dan penerima terakhir (bagi tahun 2008) adalah seperti berikut:

  1. Anugerah Tun Hamdan bagi STPM bernilai RM350 - Lee Yin Peng.
  2. Anugerah Shaidali bagi SPM bernilai RM300 - Chong Ee Pin.
  3. Anugerah Presiden bagi PMR bernilai RM250 - Mohamad Shahir Azimuddi Bin Ibrahim, Nivetha A/P Kanappan dan Nurul Syazwani Bt Abdul Rahman.
  4. Anugerah ISKANDARIAN bagi Tokoh Pelajar bernilai RM500 - Nor Syuhadah Bt Saiddin
Hadiah-hadiah bagi tahun 2008 telah disampaikan oleh Dato' Ir Hj Azizuddin Meor Hamzah, Presiden ISKANDARIAN di Majlis Malam ISKANDARIAN bertempat di Heritage Hotel, Ipoh pada 11 Julai 2009 lalu.

Hadiah-hadiah ini disediakan bagi memberi perangsang kepada para pelajar supaya sentiasa tekun belajar untuk menimba ilmu sebanyak mana yang boleh untuk mencapai kejayaan di dalam peperiksaan..  Oleh yang demikian,ISKANDARIAN berharap semua penuntut SMK Iskandar Shah berusaha kuat untuk merebut peluang ini.  Selamat Maju Jaya!

No comments:

Post a Comment