Wednesday, November 25, 2009

Khabar Dari Negeri Bawah Bayu

Bila ada kelapangan saya tidak jemu melayari internet mencari rakan-rakan sekolah lama termasuk hostelites dari Sabah dan Sarawak.  Baru-baru ini beberapa orang menulis balik kepada saya yang saya paparkan di sini sedutannya:

"Salam sejahtera, Terima kasih di atas emel sdra. SMIS telah saya tinggalkan lebih kurang 27 tahun lalu. Rindu juga utk ke sana. Bersama-sama ini saya sertakan sekeping gambar nostalgia yg masih ada dalam simpanan saya sehingga sekarang.

Kalau tdk silap saya, dalam gmbr tersebut, sdra berada pada kedudukan barisan yg ke-3, iaitu ke-3 dari kiri.Saya pula di barisan hadapan (mencangkung) no. 2 dari kanan.
Kebanyakan nama rakan-rakan yg ada dalam gmbr tersebut telah saya lupa, sekadar mengingati beberapa nama sahaja. Sekian, terima kasih. - Joannes -SMIS Parit 1978 - 1982"


"Salam Mohar, Ok sdh lawat kemarin. Bagus juga ada blog Iskandarian boleh juga melepaskan rindu ngan SMIS. Nanti sa antar gambar bdk YS yang saya ada.  Tolong courier roti ngan susu dari rest. Tawakal untuk saya heheeee -Rusdeh Arifin"

Mohar Zainal Abidin
Naib Presiden/Pengerusi Biro Keahlian & Publisiti 2009-2011

No comments:

Post a Comment