Wednesday, June 4, 2014

MAJLIS MAKAN MALAM "THANK U TEACHERS" 27 JUNE 2014

DIMAKLUMKAN BAHAWA ISKANDARIAN AKAN MENGANJURKAN

Majlis Makan Malam

THANK U TEACHERS
Jasa Mu Sentiasa Dihargai
di bawah naungan
Y Bhg Tan Sri Dato’ Seri Hj. Abdul Aziz bin Shamsuddin,
Penaung ISKANDARIAN
pada 27hb Jun 2014  jam 8.00 malam
di D’Hotel Seri Iskandar, Seri Iskandar Bota, Perak


Anjuran  ISKANDARIAN

OBJEKTIF:
1.      Menghargai warga pendidik Sekolah Menengah dan Sekolah Rendah Iskandar Shah yang menjadi pemangkin kepada pembangunan pendidikan warga Parit.

2.      Merapatkan silaturahim diantara Guru Sekolah Menengah dan Sekolah Rendah Iskandar Shah dengan Ahli Jawatankuasa ISKANDARIAN.

3.      Mendapat kesepakatan dan merapatkan kerjasama diantara guru dan ahli jawatankuasa ISKANDARIAN, PIBG Sekolah Menengah dan Sekolah Rendah dalam usahasama membantu dalam pembangunan pembelajaran dan pendidikan kedua-dua sekolah

NAUNGAN:                Y. Bhg Tan Sri Dato’ Seri Hj. Abdul Aziz bin Shamsuddin, Penaung ISKANDARIAN  akan turut meraikan  Majlis Makan Malam  ini.

JEMPUTAN KHAS:   
1.      YB Ahli Parlimen Parit, YB Ahli Dewan Undangan Belanja dan Bota

2.      Bekas guru-guru yang pernah berkhidmat di Iskandar Shah, antaranya:
Cikgu Adilah Meor Ahmad, Cikgu Abdul Aziz Chu, Cikgu Ahmad Uda, Cikgu Sharifah Zainab, Cikgu Rashidah, Cikgu Halim, Cikgu Nik, Cikgu Yusof Hj. Nuar, Cikgu Appalasamy, Cikgu Ooi Soi Tai.

Sesiapa yang ada maklumat perhubungan bekas guru-guru Iskandar Shah di atas serta yang lain sila maklumkan kepada AJK di bawah untuk kami menjemput mereka.

Ahli-ahli ISKANDARAN dan bekas pelajar yang ingin turut serta meraikan guru-guru dan bekas guru Sekolah Menengah dan Sekolah Rendah boleh berbuat demikian dengan sumbangan RM50.00 seorang.

JK Penganjur mengalu-alukan sebarang penajaan meja atau cenderhati untuk majlis tersebut daripada ISKANDARIAN atau badan-badan lain.

Sila hubungi Tn. Hj. Ishak Yahya tel. 019 529 6449,   En. Mohar Zainal Abidin Tel. 012 271 9566    e-mel: moharza@gmail.com, En. Jamaaddin 012 516 1464  atau  En. Ruslan Zainal Abidin 019 2778688 e-mel: rzabotafc@gmail.com

No comments:

Post a Comment